New moon

Nu e jag ny duschad åå ska snart sova ska ju till skolan imorgon som jag inte varit på, på typ två veckor:/
idag va jag på bio med älsklingen Martina åå vi såg såklart New moon den va helt okejj men jag hatar ju Bella och ja blir så arg på henne usch....Jaja iaf så har jag fått pecillin mot mitt öra så är typ frisk nu YÄÄÄY:D

imorgon ska ja kanske till stan åå träffa A<3 som ja inte träffat sen i somras så de ska bli kul, haha han frågade typ va vi skulle göra åå ja ba jag vet inte han ba vi kan gå i affärer åå prova roliga kläder och sen ta en fika haha ja typ va? prova klääder?
En sak jag e säker på de e att jag e så bajs trött på singel livet så go on killar;) nää men jag har ju mitt ragg såå puss på honom:* vem vet vi kanske blir tsm nån gång om 100 år haha nä men hoppas faktiskt de:)
men vem de e säger ja inte här de kan bli lite piiinsamt...
men nu ska jag dra mig å sova:(
ni får la hoppas att ja e tillbaka inom koort;)
nattinatti
//absolutecherry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0