yääy

haha de känns som de va 100 år sen ja skrev häär nu men nu e ja tbx:D
veckan som varit har varit jätte sköön ååh jag menar de:) men nu e de bara en dag kvar att höra väckarklockan sen e de heeeeeeeeelg yääy ..
helgen som kommer är full med saker först på fredag e de dans som vanligt snart e de dansuppvisning i lisebergshallen åå alla ska komma åå kolla tycker jag;) men iaf sen på lördag blir de till markland åå träffa en person sen va med martina åå kanske drar till liseberg nån som vill haka på??
sen på söndag ska jag och martina till stan och träffa A ska bli kul har ju inte träffat honom på 100 år typ<3
Tänk att om 10 dagar e de första advent åå jag åå martina har sagt att vi ska köpa julklappar tidigt i år vi får ju se hur de gåår:/
men iaf jag bliir galen på den hära killen assåå åå nejj ja tänker inte säga vem men ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH va arg jag blir....
aja skit samma halloween blev lyckad som väntat åå de va asnajjs ...
liite sent men iaf en bild på mig och martina från halloween:)

Kommentarer
Postat av: martinA

vadå jaaaaaag :o de är nån helt annan har aldrig sätt människan förut.....host

2009-11-21 @ 01:02:33
URL: http://absolutecherrycrush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0