äntligen hemma!

hej hej alla nu e jag äntligen hemma efter en lång dag..
Först imorse vaknade jag väldigt fort men ändå för sent å jag va väldigt nära på att komma försent till skolan, skolan idag har varit en riktigt skön dag, vi har byggt på vårat projekt arbete hela dagen, riktigt kul att det äntligen börjar likna något :).
Men iaf efter skolan åkte jag och jennifer till Frölunda torg för och kolla in de ny byggda där åå de kändes verkligen om man kom in i framtiden, de va så stort och öppet MEN mycket folk dock. Men de lär ju lugna ner sig med tiden. Sen åkte vi hem vid 1 tiden för vi orkade inte med allt galet folk som var där, men när jag kom hem skulle min familj åka dit för att kolla och jag följde med, men nu e jag äntligen hemma och ska snart äta middag och dra mig till dansen, sen e de ett skönt lov som väntar på mig där hemma men nu ska ja dra mig och vila liite är så fruktansvärt trött ida så de e bäst att jag gör de så ja inte e så trött när ja kommer te dansen för då lär Fredrik få damp haha men ha de så bra sålänge så kanske ja skriver ikväll
Och jag måste bara säga att ja hatar vädret här de e SÅ fucking kallt hela tiden kolla bara hur kallt de ser ut :Omen men vad ska man göra de e så svenska hösten är:/
PussN AbsoluteCherry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0