MARTINA HAR DAMP PÅ BDB MMMHMM..

Okej jag är så sur på Bilddagboken nu så det finns inte!
Det går inte att spara när man ändrar något på inställningar. Blir så NCJHIOEW*piiiiip* sur på dom!
Mejlade dom igår. Trodde inte att jag skulle få något svar faktiskt men det fick jag:

                            

''          Hej!              

Problemet kan bero på din webbläsare samt din dator.
Då problemet kan uppstå om man använder vissa versioner av Internet Explorer med
Bilddagboken, rekommenderar vi att du använder den senaste versionen av Mozilla Firefox som Bilddagboken fungerar bäst genom.
Prova också att rensa cookies/temporära internet-filer samt uppdatera Java (www.java.com).
För att kontrollera att det inte är ett lokalt datorproblem, testa också att logga in från en annan dator.

Med vänlig hälsning
Bilddagboken Crew''  (försökte få in en bild för det ser så tråkigt ut annars men det dampa sönder så jag orkade inte lägga ner tid på det thih)
                                     
Det är inte något fel på mitt internet!! tröga människor asso -.-'
JAJA.. Jag ska iallafall gå till skolan imorgon tror jag, vill inte missa spanska provet eftersom jag missa SIMPROVET idag. Känner mig värsta efter nu haha men det tar jag igen. Natta åker till London imon :( så fuskigt här får man vara kvar i tråkiga sverige menmen det är ju lov om 1 DAG :D
såå.. vad händer på lovet gott folk??


//Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0