Fredag

Jag gick aldrig till skolan idag. var seg som en vet inte vad. Var alldeles hängig o borta
men nu är de bättre
detta får bli ett kort inlägg för ska gå till dansen om typ 10min ASNAAJJS!
kommer inte ihåg dom nya stegen så fredrik kommer få damp på mig HAHA (:
nämen det kommer nog lösa sig
JAJA jag fick svar på bdb förut och dom ERKÄNDE att det var fel på sidan och inte mitt internet SUCKERSS!!
hahaha jag knäcker allt hahah
jaja, idag åkte nathalie till london och sanaz till tyskland ;(
värsta fuskit. vill oxå åka utomlands juuh
men nu är det LOOOV


Jaojao nu ska jag kila till dansen

PUSSS //martina


Dansen förrförra veckan ahha

Sara på dansen förra veckan :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0