Jag har inte lust att..

Blogga längre. Eller jo det har jag. men jag vet inte vad jag ska skriva om? det händer ju inget
inga roliga saker. och ni är j*vligt dåliga på att kommentera kan jag säga
hur svårt är det att slänga in en kommentar egentligen? Det är ju bara att skriva nånting herregud lata jävlar.

Man har så stora förhoppningar på denna blogg men man måste kämpa för det för annars så blir det ju ingenting utav det. man vill bara att saker och ting ska hända nu, nu, nu.
kanske borde lägga ner lite mer tid på bloggen? fixa den och så.. kan ju inte direkt erkänna att utseendet är så himla snyggt just nu, men de blir den senare förhoppningsvis :D

Jaja, kan ju berätta dagen som varit:
Kollade på film hela natten och morgonen. Somnade ungefär vid 10:00 och vaknade vid 16:00
Så vid 19 tiden så åkte jag till tynnered och träffade pompe, sara, kigge och jonte. Hur roligt som helst faktiskt
Har skit ont i ryggen och i hela kroppen. kan knappt röra mig o när jag anstänger mig och ska göra någon rörelse så gör de så ont. känns som ryggen gått av typ :O

Men just nu sitter jag vid datan.
Min farbror ♥ är här och hans flickvän Annika så dom sitter o lyssnar på någon italiensk musik med mina föräldrar och dricker vin mums. haha
Men ska nog gå ut till dom och vara lite social, kan ju inte sitta framför datan hela dagarna :P

JUST DET!
Har fixat en myspace också men den får ni se senare för att den är inte klar ännu.



♥Sara&Martina bild♥

Nattinatti // M


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild :)

2009-10-25 @ 13:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0