nattinatti

Hej igen nu e de absolutecherry igen:)
nu har jag precis gjort iordning mig för läggdags åå ligger i sängen med en varm kopp te alldeles för varm för att dricka..Men nu e de ju bara en dag kvar innan lovet åå ja fick en fråga om ja ville med till Danmark från torsdag till söndag men eftersom ja och Cherry ska på holloween fest på lördag kunde jag sorligt nog inte följa med:(
Men va ska alla göra på halloween då?? kanske nån har lust att haka på?skriv isf:D
men iaf får ni en första bild på mig så varsågod titta åå njuuuuut;)
men nu får de la bli att sova tråkigt nog eftersom jag läst ut min bok å har inget att göra såå Nattinatti sovsött
PussN AbsoluteCherry

Kommentarer
Postat av: Vera den grymma :D

Sara den finaste! <3

2009-10-22 @ 23:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0