ny jacka:)

hejhej alla:)
idag va jag och shoppa med min pappa och köpte en ny jacka från märket tenson å det roliga är att de inte finns så många av just de exemplaret:)
sen köpte ja 3 par jeans från acne jätte fina är dom:)
men iaf nu e jag hos mamma åå ska snart dra ut med Martina och Pompe åå kanske Waxiie så just nu väntar jag bara på dom:)¨
ååh ja har världens jobbigaste sår i munnen åå kan knappt öppna munnen och detta fina sår gav min dumma tandläkare mig åå de e så synd om mig:)
denna bild ni får nu äär inte seriös utan de e från hur jag såg ut på mitt spexfoto:)
men nu orkar jag inte skriva mer måste fixa mig lite till innan jag drar såå ha de bäääst..
PuuuusssN AbsolutCherry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0