Ta åt er:)

Måste bara säga att ni suger på att läsa denhära bloggen åå de känns lite tråkigt och om ni tycker att vi skriver tråkiga eller dåliga inlägg så släng gärna en kommentar så vi vet och ge gärna lite tips på vad vi kan skriva om så de blir lite roligare:)
men iaf efter dansen idag gick jag hem till min syster skulle sätta i hennes löshår och fixa till mitt lite samtidigt som vi tittade på idol men de va trevligt. Vid tolv slutade min far jobbet och hämta upp mig på vägen så nu e jag hemma hos min pappa men måste dock till min mamma igen imån:/ men de bästa va att när jag kom hem flög de
nna tussen över mig<33
åå de va jätte mysigt men nu har jag gått till sängs för ja e sjukt trött idag tänkte sova tidigt idag för imån händer de massa grejer men detta blev ett kort och väldigt tråkigt inlägg men whatever ja e faktiskt jätte trött och orkar knabbt ha ögonen öppna men vi hörs la imåån hoppas ja
PuussN såläänge AbsolutCherry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0